![]() |
Sv: VM fotboll
Jag tror att detta blir Sydamerikas VM.
4 lag kvar från denna kontinent, och de är alla i varsinn kvartsfinal. Uruguay-Ghana, Brasilien-Holland, Argentina-Tyskland och Paraguay-Spanien. -Kan bli så att det enbart är Sydamerikanska lag med i semifinalerna ;). -Men till EM i Polen/Ukraina 2012 är Sverige med igen, heja heja _B-ananaklapp_klap. /Homeros |
Heja Tyskland_B-anana
Men herregud Malina, hur korkad får man bli.. Varför får man nu inte heta Schweinsteiger??? |
TYSKLAND!!!!_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana
|
Matchen mellan Spanien - Paraguay blev först spännande efter den hektiska stunden med tre straffar:rolleyes:. Enda undantaget är att jag tyckte David Villa ramlade lite för enkelt...
Jag tror och hoppas på att Tyskland vinner över Spanien... Heja Tyskland!!!!!! Miroslav Klose är bara så bra just nu!!! Äntligen får han den kred han förtjänarklapp_klapklapp_klap |
Heja ESPANA!!!!!!
//Kerstin_B-ananaklapp_klap_B-ananaklapp_klap_B-ananaklapp_klap |
Citat:
Jag hoppas att finalen blir mellan Uruguay/Spanien och Tyskland och att Uruguay/Spanien vinner!!! |
Citat:
:confused::confused::confused::confused: Vem hoppas du vinner? Tobbe |
Alltså att Uruguay eller Spanien går vidare och att nåt av dessa lag får slutspela mot Tyskland och att isåfall INTE TYSKLAND VINNER!
|
BRAVO Malinaklapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klap!
//Kerstin |
Gracias!
|
Citat:
Men det är ju klart de ska!!! De är sugna på revansch efter förlusten i finalen mot Spanien i em 2008...:p HEJA TYSKLAND!!!!!klapp_klap |
Citat:
/Kerstin |
Drömscenariot för mig är Holland -Tyskland i final.....Då hoppas jag Holland vinner..men tror egentligen att Tyskland vinner....
Lissi |
HOLLAND HOLLAND _B-anana_B-anana o vad vi ar glada klapp_klapklapp_klap
|
Matchen igår gick väl som alla gissat! Tyckte dock att Holland hade lite fula knep för sig emellanåt, det var ju så Uruguays andra mål blev till;)
|
Ole ole ole eviva Espania_B-ananaklapp_klap_B-ananaklapp_klap_B-ananaklapp_klap!
Nu är guldet nära!!!!flabb_flabflabb_flabflabb_flab //Kerstin |
Citat:
Instämmer helt, säger jag vars hjärta med 1/3 vardera tillhör Sverige, Spanien och Grekland. :) Mats |
Måste erkänna att Spanien spelade bra! De förtjänar att spela i final... Håller dock på Spanien på söndagen:D
|
Ole,Ole HURRAAAAAAAAAAAA!!!!!!
|
¡Que Viva España! Lololo lolololo..
Enhorabuena todos compañeros españoles y que tengan suerte en el final. ¡OLÉ! klapp_klap |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:35. |