![]() |
Sv: Två månader i Afrika
Vilken fantastisk resa du ska ut på, Elisabet! Du kommer att få underbara minnen! Lycka till!!
Yanna |
Sitter antagligen vid internet för sista gången innan jag åker, så jag vill passa på att säga "Hej då, nu åker jag".
Ha det gott och skriv gärna kommentarer i min blogg bye_bye Hälsningar Elisabet |
Önskar dig en helt fantastisk resa med en massa spännande intryck!
Det ska bli intressant att läsa om dina upplevelser från en mycket annorlunda tur! Lycka till! |
Hej hej alla! Har haft 5 fantaskiska dagar i Sydafrika och b'rjat uppdatera bloggen en aning.
|
Citat:
|
Nytt långt inlägg finns nu i bloggen !!!
|
Citat:
|
Nya inl"gg idag.
|
Citat:
Fattar inte att du har så lång tid kvar, så mycket att upptäcka, fast du redan varit med om så mycket. |
Fantastisk läsning, men jag RYSER när jag läser om alla småkryp....HUA, så modig Du är!!!!
Lissi |
Nu har jag skrivit lite igen.
|
Önskar en riktigt GOD JUL till alla kalimerare!
Jag är på Zanzibar och har det oförskämt bra. Idag blir det utflykt till en ö med stora sköldpaddor. Det är 32 grader i Oceanen. Stränderna är underbara. I kväll blir det julaftonsmiddag med hela resgruppen. Vi är nu 55 personer. I går kväll skrev jag nya inlägg från den senaste veckan i bloggen. |
Jambo! Nu är jag i Kenya och har skrivit några nya inlägg och lagt in några safaribilder. Allt är toppen!
|
En helt otrolig resa, tufft Elisabet!
Men den där ormen skulle jag inte gå närmare än en kilometer...minst! Yanna |
Vilken otrolig resa du gör Elisabet! klapp_klap
Det skulle vara intressant och höra hur mycket pengar du gör med under resan. Är bra sugen på att göra om samma resa. |
Åh vilka upplevelser!! det är en fantastisk resedagbok Du skriver. Tack för att vi får följa medklapp_klap
Lissi - som ser att det snöar friskt igen därute |
Ja, det är en fantastisk resa med oförglömliga upplevelser.
Jag vet inte ännu hur mycket pengar det kommer att gå totalt, men en sak är säker: det går betydligt mer än jag hade räknat med. Fast jag hade å andra sidan räknat med att det kanske skulle göra det, så jag har en buffert som räcker. När jag är hemma igen och har summerat uttagen kan jag berätta hur mycket som gått. Huvudorsaken att det går mycket pengar är att jag köper ganska mycket. Har till exempel köpt sex stora tyger, tre väggbonader, två trummor, fem skivor, kryddor, kaffe, smycken och en massa andra saker. Ikväll har jag lagt in ett par inlägg igen och några nya safaribilder. |
Citat:
|
Var hittar jag Elisabeths blogg?
Ang_elx |
I Elisabets första inlägg i denna tråd finns länk...:D
Fantastisk läsningklapp_klap Lissi |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:48. |