![]() |
Sv: Frågebild 389
Citat:
|
Hej Harald!
Jag känner inte direkt igen detta, men gissar ändå på Cypern? Hälsningar Conny |
Citat:
|
Can det vara Canada?
Ozogott |
Citat:
|
Bulgarien....???bye_bye
|
Tjeckien?
Ozogott :confused: |
Citat:
Citat:
|
Spanien då?
Ozogott (vilsen) |
Citat:
Netwolf og IRSA har vært nærmest så langt... Ang_elx |
England?!
Monica:) |
Är det Hadrianus mur i England?
/Netwolf |
Citat:
(Var säker på att det var "The Burren" på Irland först men de är ju inte Irland) Garderar med Wales.......:D |
Citat:
Citat:
Citat:
Men vi er utenfor nasjonalparken. |
For å komme nærmere får vi kanskje se litt på den (noe overraskende?) utsikten. Navnet på hovedveien der nede starter på M. :D
http://islandwalking.com/kalimera/kalimera171.jpg |
Et hint til: Haugen er like vestenfor for The Yorkshire Dales National Park. Vi bør kunne komme nærmere...
|
Hej!
Då svarar jag naturreservatet Hutton Roof Crags, nära Kirkby Lonsdale. //Conny :) |
Citat:
Det er ved Kirkby Lonsdale, og du er også innenfor akkurat riktig område pluss/minus et par kilometer. Men det var et annet navn jeg siktet på. Hvis det ikke er eksakt Hutton Roof Crags, men rett ved siden av og i nord, hva heter det da? |
Jaha. Jag antar att huvudvägen är M6. Utsiktsbilden är över Farletone Fell, och platsen Homepark Fell. :)
//Conny |
M6, Farleton og Holmepark Fell (merk stavemåten) er 100% riktig område.
Toppen har et annet navn som jeg egentlig var ute etter (og som inneholder "Farleton"), men du får for den! Grattis! klapp_klap klapp_klap klapp_klap Før jeg gir "mitt" svar, kanskje du har lyst på en gjetning til? Hva er eksakt navnet på selve toppen/haugen? |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:59. |