![]() |
Sv: Fototävling 2014. Vinnarbilderna.
Bild nr 35 med trollsländan var en av mina närbildsfavoriter :). Jättefin!
|
Citat:
|
Bilden som blev 4a i Semesterkategorin är ju underbar!
Det är verkligen semester för mig, Blått hav & grekisk sallad med en kall öl! *mmmm* |
Citat:
Jag är glad och stolt över min fjärde plats! _B-anana Tack alla som röstat fram min bild! Lena bye_bye |
Citat:
Jag är glad åt att du tyckte om min bild av en färggrann trollslända! Lena bye_bye |
Citat:
|
Citat:
|
Trollsländan var min 1:a, verkligen en kanonfin bild. STORT GRATTIS.
<BOKA |
Tryckfelsnisse har varit framme på två av 4:e platserna.
Roligaste bild, angivet nummer 2, den visade bildens nummer 5 Närbild, angivet nummer 35, den visade bildens nummer 50 De angivna numren är från femmorna, resten stämmer. Grattis till fyrorna klapp_klap |
Citat:
Lena bye_bye |
Åsnetaxin var min tvåa....jag tror att åsnan som tittar på alla turister vinner sin klass...:D.
Lissi |
Citat:
|
Så glad jag blev över min 3:e plats! Första gången nånsin med en placering i den "riktiga" fototävlingen:D TACK! 3 e-guider var inte dåligt!
Lissi |
Lissi. din bild hade jag röstat på som vinnare..men tredje plats är kul också_B-anana
|
Citat:
Lissi |
Stort grattis till alla som har placerat sig hittillsklapp_klapklapp_klap
För en gångs skull ser det ut som jag har röstat som många andra :) Dom flesat bilderna, som fått min röst ar kommit upp :) Spännande med dom 2 sista :) Riittabye_bye |
Citat:
|
Så roligt att bild nr.48 i kategorin "semester" placerade sig så bra, den hade jag som etta!.. klapp_klap..verkligen jättefin!.. :)
Bild nr.30 hade jag också som en av favoriterna i kategorin "närbild", otroligt fin!.. :) Naturligtvis GRATTIS till ALLA so far!!.. :Dklapp_klapklapp_klap |
Citat:
Vilken fantastiskt fin bild! |
Et stort GRATTIS til alle de fine bildene som har "plassert seg" siden sist jeg skrev i tråden klapp_klap:Dklapp_klap
GRATTIS til pallplass, Lissi klapp_klap - d i t t bilde stemte jeg påfb_gilla Det hadde jeg sikkert gjort uansett, men det var ekstra moro at det vekket gode minner :) Første gang vi bodde på Pension Teresa i Chania, i 2007, hadde de et lignende system;) Resepsjonen var ubemannet store deler av dagen - på ytterdøra hang det et ark med info om hvilke rom som var ledige, den som ønsket et av de ledige rommene kunne skrive navnet sitt på, nøkkelen sto i døra til de respektive rom:D |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:36. |