![]() |
Sv: Nya vykort
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
1. Skiathos 2. Skiathos 3. Alonissos 4. Skopelos (Oops, där fanns en ändå) 5. Alonissos 6. Skopelos (Oops, en till :o ) 7. Santorini 8. Santorini 9. Folegandros 10. Folegandros 11. Folegandros 12. Naxos 13. Naxos 14. Naxos 15. Mykonos 16. Mykonos 17. Mykonos 18. Kreta 19. Rhodos 20. Serifos |
9:an är alltså den där makalösa bilden med poolen i förgrunden? Mycket fascinerande bild. Kul att den var från Folegandros:)
|
Citat:
|
Aha, NU förstår jag vad tredje bilden är: man ser rakt in i den marina nationalparken!
Och så vill jag förståss veta vilka stränderna är på nr 4 och 5! Editerat pga av påpekande nedan: Citat:
Liiite tolkningsförmåga av den som läser är väl inte för mycket begärt ;) Nåja, höjer väl till 5 och 6 då. |
Citat:
http://www.kalimera.nu/cards/kort_4.jpg Men du har rätt om trean, allt på den är fridlyst:p |
Citat:
|
Det var en elak jävla editering du gjorde som hämnd, nu kom ju mitt inlägg EFTERflabb_flab flabb_flab flabb_flab
|
Citat:
|
Citat:
|
Att gissa vykort var ju ganska roligt inte sant. Vore det inte kul att lägga upp ett gäng andra bilder att gissa på?
|
JO!_B-anana
Du kan ju ta den med greksalladen bland vykortenAng_elx |
Citat:
Jag tycker det är en bra idé om man vinner en resa till platsen som bilden är tagen på _B-anana Ska jag vara allvarlig också? :eek: Jo, det vore roligt, Kör hårt! Men då måste det ju vara bilder som går att gissa på, inte blomkrukor och bläckfiskar och sånt :cool: |
Citat:
Mvh Janérik |
Citat:
|
Citat:
Jag sätter en och femtio på att det är Elafonissi Hasse :cool: PS: Såg inte att svaret redan hade kommit från Janne ;) |
Citat:
|
Citat:
Efterskänker den aktningsvärda summan pengar till välgörande ändamål. Det var inte svårt att gissa på den speciella stranden (stränderna). Och det påminner mig om att jag måste bada mera i sommar ! Jag, badkrukornas verkliga badkruka. Hasse :cool: |
Bildtävlingar gillar jag ocksåklapp_klap Fast då får det vara mest bilder från Kalymnos;) :D
Riittabye_bye |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:34. |