![]()  | 

Nu är den svenska sommar´n här.. 

Regnet strilar ner,var är sommaren?En sån här känns det underbarrt att ha 48 dagar kvar tills nästa resa....:)Tror nog att många i Grekland skulle vara beredda att byta med oss ,gällande vädret,med tanke på alla bränder som härjar där nu. 
	 | 

Sv: Nu är den svenska sommar´n här.. 

Här tittar solen mellan molnen. Vi lär inte vinna denna veckas solliga men vad gör det när vi legat på 1:a plats två veckor i rad. Frånsett den senaste veckan och någon enstaka dag har vi här vid norrlandskusten haft en alldeles underbar sommar.  
	Eva  | 

Jag är så trött på detta vädret redan nu efter en vecka. Jag har kommit fram till att jag behöver sol och värme för att orka med höst och vinter.  
	I framtiden hoppas jag kunna göra fler resor än vad jag nu har möjlighet till, men inte kan jag sälja barnen :eek: :eek:ellerAng_elx:D Näst nästa lördag bär det av mot Kykladerna. // Helén  | 

Sommar? Här i Skåne är det så långt ifrån sommar som man kan komma __D Det har regnat mer eller mindre sedan i mitten av Juni snyft_drop och det regnar fortfarande. Kan inte någon skicka hit solen, snälla bye_bye 
	Moster :mad:  | 

Ja, detta är ju helt vansinnigt (fördelningen av vatten över världen)! Och Göteborg ligger sist i solligan, inte undra på... Det känns som att det har regnat varje dag sedan midsommar, eller något liknande.  
	Vätan tränger till och med in i skallen; börjar fundera på olika typer av regn, hur många sorter det kan finnas och vad de skulle kunna kallas... Kanske skulle göra en liten lista... ;)  | 

Tro det eller ej men NÅGON har skickat hit solen klapp_klapDen hittade nyss en liten glugg emellan molnen. Jag hann bara precis skriva detta, så försvann den igen __D Det finns ingen rättvisa i denna världen :rolleyes:Ang_elx 
	Moster :mad:  | 

Citat: 

// Helén  | 

Ja, jag tycker synd om turisterna! Ser mängder av regnklädda barn och föräldrar vid Korsvägen varje dag, alla som ska gå på Liseberg och försöker hålla humöret uppe... :( 
	Moster: håll fast den! Solen! Med håv om inte annat! :)  | 

Här är ett litet bildspel jag plockade ihop i brist på sysselsättning i regnet. Bilderna är tagna under en veckas vildcampande längs östkusten, Öland & Bornholm. På en och annan bild skiner faktiskt solen! 
	//PO  | 

Jättefina bilder PO klapp_klap  
	Barbro :)  | 

Det är bara att instämma. Ett jättefint bildspel med sommarkänsla PO. Mvh Ann 
	 | 

Tjusigt! :) Längtar plötsligt till Gotland när jag ser Ölandsbilderna... blåeld och öppet hav... 
	Och det finns ju verkligen många snygga moln!  | 

PO! Jättefina bilder. Är du proffsfotograf montro, eller "bara" ;)en väldigt duktig amatör?klapp_klapklapp_klap 
	// Helén  | 

Hur fint som helst, som vanligtklapp_klapDet var härligt och se,tack för titten:) 
	Riittabye_bye  | 

Vilka fina bilder klapp_klap Sverige är fantastiskt. 
	Moster :)  | 

Urläckra bilder! 
	 | 

Citat: 

// Helén  | 

I´m so glad You liked them! :) 
	//PO -glada amatörers sällskap  | 

|