![]() |
GOTT NYTT ÅR!
Gott nytt år alla trevliga kalimera personer!
Mvh Isabull |
Sv: GOTT NYTT ÅR!
Citat:
|
Önskar alla ett GOTT slut och ett GOTT NYTT ÅR !
Birgitta 63 |
Får man hoppas på ett lugnt år? Det får till och med bli tråkigt, för min del, gärna det... Tänk om det inte funnes en enda eländig händelse att rapportera i media! Jag backar inför det omöjliga , inte hela året, bara en enda dag utan olyckor och otäckheter ...
Monica -som hoppas Greklandsälskande Kalimerianer ska få åka till sina efterlängtade ställen. |
Önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR
//Zanét bye_bye |
GOTT NYTT ÅR önskar jag alla!
Riittabye_bye |
klapp_klap Med önskningar om ett riktigt Gott Nytt År till alla Kalimerianer från Gunilla på västkusten
|
Med önskningar om ett riktigt Gott Nytt År till alla Kalimerianer från Chras på ett kylslagit Österlen (-5 grader)
|
Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!
|
Gott Nytt År till alla!bye_bye
Till att börja med kan vi glädja oss över att dagarna har blivit längre, hela 6 minuter, och vi går mot ljusare tider varje dag - det gläder jag mig över varenda år._B-anana Sen kan vi glädja oss över att bensinen är billigare än den varit på länge, vi kan få den för mindre än 1 euro litern nu - och man lovar lägre priser på många andra varor nästa år.klapp_klap För de som ska köpa hus eller lägenhet så är priserna ju också mer fördelaktiga än de varit på länge - vi andra får hoppas att vi inte ska sälja.:p Vi hoppas på ett gott, lyckligt och positivt år - helst med många härliga Greklandsresor till alla som drömmer om det!:) |
_B-anana_B-anana_B-anana
GOTT NYTT ÅR från ett kyligt Blekinge |
Gott nytt år _B-anana
Yeasou & Moster flabb_flab |
Gott Nytt År härifrån Vounaria på Peloponnesos till alla Kalimeror:)
http://www.dailyfrappe.com/Portals/0/images/xmas2.jpg Önskar Anneli med familj |
GOTT NYTT ÅR TILL ALLA GLADA GREKLANDSFANS
lars Kriti stin kardia mou http://i214.photobucket.com/albums/c...sax/skanna.jpg |
Gott Nytt År! Kali Xronia!
Miabye_bye |
Gott Nytt År !
till Alla Kalimeror från ett 10 grader kallt Värmland, önskar HansL som just nu sitter på jobbet. |
Gott nytt år från Åland! Vi gläds åt några minusgrader och att solen visar sej ibland!
/Brittflabb_flab |
Gott nytt år ifrån Sala som har ett riktigit klart fyrverkeriväder.
Kramar till alla Kalimeriaälskare!bye_byebye_byebye_byebye_bye / Kerstin med fam./ |
Gott nytt resår önskar jag å min dotter Mimmi från Trollhättan!
|
Vill stämma in i hälsningskören och önskar alla ett Gott Nytt Greklandsår 2009.
Hälsar RUJO från ett varmt och skönt Mexico City. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:06. |