![]() |
Fotoalbum
Finns det något bra sätt och se på vilka som har gjort ordning fotoalbumAng_elx. Roligt och se på andras bilder, men hur hittar man dom lättast:rolleyes:
Några har jag ju hunnit och lista ut:) Riittabye_bye |
Sv: Fotoalbum
Du klickar på "Nätverk" ovanför här, så finns Bilder&Album där :D.
bye_byeAbi |
Tack för hjälpenklapp_klapNu blir det kul och se på bilder:)
Riittabye_bye |
Men alla album ligger ju inte där..:confused:Det är väl bara de senast uppdaterade? Eller hittar jag så dåligt... ?
Malin |
Alla är inte med, ser jag ocksåAng_elx
Riittabye_bye |
Nu syns alla album som lagts ut de senaste dagarna. Alla får inte plats på en sida, klicka nere till höger för att bläddra vidare.
|
Nu blev det bra.Tack:)
Riittabye_bye |
Var det lurt - og mulig - om de medlemmene som har album fikk et lite ikon i avatarfeltet? Innbiller meg at det kunne være en nyttig og kjekk liten greie...?
|
Upptäckte just nu vart man kan hitta alla inlagda album. Massor av fina bilder att se på där.. :)
|
Citat:
|
Kul att så många har gjort ett album, eller flera:) Har nästan kramp i handen när jag har klickat mig runt bland alla fina bilderna:rolleyes:
Riittabye_bye |
Så hyggelig med kommentarene til fotoalbumene mine. Er vel ikke mulig å gi svar tilbake? Eller?
Uansett, til Janne: Er den denne gale mannen? Uten hund denne gang, men med katt... http://i146.photobucket.com/albums/r...a/IMG_7809.jpg |
Citat:
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:24. |