![]() |
Vackert från Amorgos!
|
Sv: Vackert från Amorgos!
Härligt!
Och om bara drygt en månad är jag där |
Citat:
Låter härligt!:) |
På samma sida finns en liten film om att lasta en mula på Skopelitis, inte enkelt, men roligast är väl repliken på slutet "frågade du efter biljetten?"...
|
ååh, längtar.. 22 dagar kvar... :)
|
Åh Amorgos är en underbar ö, en magisk ö.
|
Vi kom hem igår från Amorgos. 10 fantastiska dagar. bye_bye
|
Citat:
Jag blir helt sjuk!!! Jag åker ner om 52 dagar... Alldeles för långt fram:mad: K |
Jag vågar inte ens titta. Jag har för femte året i rad Amorgos inplanerad, men det har alltid kommit något emellen. Flyg som ändrats, inställda båtar etc. Nu vågar jag knappt planera in Amorgos, men hoppet lever.
/Netwolf |
Enligt mig är amorgos en av de vackraste öarna. Vi var där när vi båtluffade i kykladerna förra året och ett måste är att åka ut med båt och bada på många olika fina stränder...:)
|
Är det vanligt med organiserade båtturer på Amorgos numera? Fanns inte när jag var där men det var ju i lågsäsong för ett antal år sedan.
Eva |
Citat:
|
Citat:
Jag åkte ut en dag med honom från Katapola till Gramvoussa för 4 år sen, en riktig superutflykt. Gramvoussa kan rekommenderas för en härlig baddag, det går att ta sig dit från sydspetsen också. Den båten ligger kvar i Katapola men jag har inte sett någon aktivitet där de senaste åren, antagligen kör han lite "spontana" turer i högsäsong när det är lugnt på havet. |
Citat:
http://www.kalimera.se/bilder/forum/amorgos_bad.jpg |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:30. |