![]() |
Ett tips-Reportage om Karpathos 7 jan
Såg just reklam om att det i Aftonbladets resebilaga i morgon, 7 januari, kommer att finnas ett reportage om Karpathos - "Förälskad i Karpathos".
Kan det vara Janne Eklund som skrivit det? (vem som skrivit framgår inte i reklamen. Eva B |
Sv: Ett tips-Reportage om Karpathos 7 jan
Citat:
Men det kan mycket väl vara vår egen Janne...... Kanske skriver han under pseudonym?? Vi får väl drulla ner till macken å fixa en blaska imorrn då....å kolla varom skriver, omde e ok eller ren panegyrik...:D Takk för tipset!! Mikke |
Jodå!!! Det är janne och Camilla som har erhållit två helsidor att sjunga Karpathos lovsång!!!
Välskrivet, intresseväckande, samt som alltid faktaspäckat reportage!!! Lägg därtill läckra bilder. Månne Karpathos nu i havet sjunka ned när så många grekturistande nordbor skola denna ö besöka i sommar. Arne |
Finnes repotasjen og se på internettutgaven av Aftonbladet tro...?
Jeg vil også lese :o Jeg som reiser for første gang til Karpatos 3/8-06 flabb_flab Ia |
Kommer i inkorgen!!!
Arne |
Visst är det roligt att Karpathos får den publicitet som ön är värd ...men jag håller med dej Arne, kanske sjunker ön nu!!!!!!!!!:confused:
Jag önskar och hoppas att Karpathos förblir den underbara Ö som Karpathos är, men att man vårdar den med ömhet och kärlek så att den INTE växer för fort! Jag kan läääääääängtar så det ibland värker i mitt hjärta när jag tänker på Karpathos.....det känns långt till september:cool: |
Nei, huff, vi vil ha Karpathos som det er, så vi får håpe det ikke blir helt turistifisert der...:cool: Bare det fortsatt blir mulig å få tak i flybilletter. Men nå bygger de jo så kjempestor flyplass der at de nok kan ta imot noen extra fly. Jeg også lengter sånn tilbake!snyft_drop Juni virker lenge til, syns jeg. Også jeg som syns det er så deilig med lite folk og styr, har greid å bestille tur akkurat når det skal være worldcup i speedsurfing.:p
|
Citat:
|
Citat:
Gita |
Citat:
|
Ja, då får vi väl vänta på det... ;)
Gita |
Jag tyckte reportaget var utmärkt. Men det märktes väldigt väl att det var hårt nedstruket.
|
...ja missade det...:(
Mikke ...men ja hittat strax efteråt på AB:s hemsida, och som Inkfish skriver, det är håårt redigerat...:D |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:26. |