![]() |
Zakynthos för första gången
Jag och maken åker till Zakynthos för första gången 25 september. Vi har köpt var sin enkelbiljett för 398:-/pers. Det kunde man ju bara inte missa! Hemresa från Aten med SAS via Köpenhamn 15 oktober för 1200:-/pers.
Det blir premiär för de joniska öarna och vi vet ingenting om dom. Har köpt en E-guide men skulle ändå vara tacksam för lite tips från er som varit där. Vi skall bo på Daphnes apartments i Porto Roma. Efter att ha läst Helenas fina resebrev och tittat på deras hemsida så är vi övertygade om att det är ett ställe för oss. Vi tänker hyra bil i minst en vecka och planerar även att besöka Kefalonia. Det är ju sent på säsongen så mycket är väl stängt men där bor ju nästan 40.000 personer så något liv finns väl ändå. Tips på "måsten", stränder och framför allt restauranger m.m. skulle vara roligt att få. //majibye_bye |
Sv: Zakynthos för första gången
Ingen som vill dela med sig:rolleyes::rolleyes:
//majibye_bye |
En båttur runt ön är att rekommendera.
Det var en väldigt vacker upplevelse. // KR |
Skilpadde-safari med båt fra Laganas var en topp opplevelse!
|
Citat:
//maji bye_bye |
Citat:
//majibye_bye |
Hej
Tavernan Mikri Platia har ljuvligt god mat ;) det är riktig hemlagat mat och underbar utsikt :D. Den ligger innan i hörnet om man går till Gerakas stranden. lolis |
Citat:
Tack lolis //majibye_bye |
ÅÅÅåååå vill veta allt oxå...vi har bokat på samma ställe fast först till sommaren.....................berätta allt? Sköldpaddorna är nummer 1 för mig.........
Hoppas får höra allt.. Kram Ottina |
Citat:
Daphnes är ett helt uderbart boende och vi har redan planer på att återvända dit i maj Skall lägga upp lite bilder i ett album så småningom men just nu hinner jag inte. //majibye_bye |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:37. |