![]() |
kommer inte in
Kan inte logga in den vanliga vägen via snabbmenyn .Anv Google och Kalimera .nu .Idag anv jag Yahoo och Kalimera .nu och då fungerade det .Någon ide ?
|
Sv: kommer inte in
Det är sånt som händer. Ta bort kalimera från snabbmenyn och lägg tillbaka den igen så kanske det funkar.
|
Hjälper inte.Även om jag söker på kalimera kommer jag in.Anv.jag kalimera.se via någons blogg kommer jag dir men inte till forumet.
|
"Låt den rätte komma in" :D
Skämt åsido. Har du provat en annan webbläsare. Har själv problem med att komma in på forumet med Chrome. Däremot funkar det med IE10. Förmodligen är det cookies i Chrome, som spökar. Rensar man bort dem, så lär det funka. Men då försvinner ju allt annat som man surfat på, vilket jag inte vill. Därför kör jag annan webbläsare. /Netwolf |
Jo med annan läsare fungerar det .Men inte den bekvämaste lösningen.
|
Tråkigt att det inte funkar men du ska väl ägna dig åt annat den 19 april? Äta tårta kanske. Grattis i efterskott och hoppas att du fått ordning på allt!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag kör Win 8 & Chrome med. Upptäckte dock en sak idag. I Chrome går jag oftast in på Kalimera så här. Jag öppnar en ny flik. Där finns min startsida, med 8 olika "snabbikoner", varav en är Kalimera. Man kan ta bort ikoner genom att hovra med musen över, så dyker det upp ett X på ikonen. När jag tog bort ikonen och gick till kalimera.se igen, så funkade allt helt plötsligt.
/Netwolf |
Citat:
|
Va bra att det löste sig! :)
/Wolfen |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:09. |