![]() |
Väderprognosen v 38
SOM vi har väntat och längtat, räknat dagarna tills vi ska åka till Chaniakusten nästa vecka (v 38) och enligt prognoserna ska det bli REGN :eek: Förstår att ni som bor där bara tycker att det blir skönt efter den långvariga värmen, men vi vill ha soool ju :Dsnyft_dropsnyft_drop
|
Sv: Väderprognosen v 38
Det beror på vilken prognos man tittar på. Ni får göra som jag brukar göra. Jag tittar på 3-4 olika prognoser och tar den som ser bäst ut. Enligt Klart.se ska det t ex bli sol och 28 grader och inte en regndroppe i Chania under hela nästa vecka. Lycka till med vädret.
Göran |
Citat:
|
Haha :D då kör vi på Klart.se's prognos! _B-anana_B-anana
|
Om du planerar att åka till Chania på semester eller affärsresa så ska du ta chansen att titta på vädret för Chaina
|
Ja det var det jag gjorde snyft_drop
|
Jag kollade yr.no 10-18 september och där aviseras strålande sol alla dagarna och 24 som kallast och 28 som varmast och DÅ är det mycket varmare ändå i solen!:cool:
Du behöver nog inte vara orolig. Det är inte vi som kommer ner 18 september. Lissi |
Tack Lissi, det låter betryggandebye_bye
|
Jag brukar kolla vädret här:
http://poseidon.hcmr.gr/weather_forecast.php?area_id=gr |
Var i Agia Marina vecka 38 - vi klarade oss från regn hela veckan!bye_byebye_byebye_bye
|
Är i Nea Chora och det är alldeles för varmt!
Lissi |
Ja det var strålande väder hela v 38, trots att prognoserna sa annorlunda. Nån liten molntuss passerade, men det var bara skönt! Härligt varmt i vattnet ocksåfb_gilla
|
Citat:
Jag ser att ni ar varmare nu än vad vi hade i juni, juli, augusti ;) :) // Malin - med nedräknare på 32 dagar |
Igår 37 grader....på kvällen vid midnatt fortfarande 28 grader! Idag lite moln men "tyvärr" ser de ut att skingras. Fast vi inte gillar strandliv finns inte annat att göra;)
Lissi |
Citat:
|
Ja, Janne...i skuggan!
Lissi - som nu gillar det lite svalare vädret idag. |
Citat:
|
Vi sitter på Oneirodromio i Chania ( vid minareten) och har ätit den vackraste maten nånsin....23 grader kl 20.30. Helt lagom!
Lissi |
Citat:
Veldig god og "vakker" mat - og sjarmerende omgivelser:) Ønsker dere en fortsatt deilig kveld/feriebye_bye |
Låter härligt bye_bye
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:49. |