![]() |
Perfeckt
I dag har vi precis tre veckor kvar till vår Karpathosresa. Fick tanken att det passar mig precis:) Man förbereder sig andligt för resan,funderar på vad man skall göra, vad behöver jag handla innan,hur mycket onödigt kommer jag och släpa med den här gången,hur varmt blir det:o hur kommer barnbarnets kompis uppleva sin första Greklandsresa:rolleyes: Man väntar och längtar och vet att tre veckor går fort och snart är det dags:)
Det är härligt och gå i väntans tider;) Riittabye_bye |
Sv: Perfeckt
Citat:
Men njut förberedelserna, du har god tid även om det kommer att gå snabbt nu. Förberedelserna är väl en trevlig del av resan:D. |
Väldigt viktig och rolig del:) Skall skärpa mig med packningen också;)
Riittabye_bye |
[quote=Riitta]I dag har vi precis tre veckor kvar till vår Karpathosresa.
Vi har 4 veckor kvar imorgon..... Martinifk |
Hej Riitta
Vad synd, vi åker från Karpathos om två veckor. Det hade varigt roligt att träffas igen. Kirios |
Citat:
1. Förberedelse, planering och längtan (precis som du skriver) 2. RESAN 3. "eftersnacket", minnena, fotosorterande och en massa "kommer du ihåg?" Jag önskar att jag var i din fas just nu Riitta! Stinabbye_bye |
Citat:
Kirios, åker du med det plan vi kommer med? Då kanske det blir tillfälle till en snabb kram över staketet på flygplatsen! flabb_flab Det var länge sedan vi sågs! Du som lärde mig att dricka metaxa... Ang_elx Karin som om exakt två veckor är nästan framme...;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:34. |