![]()  | 

Valantis? 

Hej! 
	Är det någon som vet något om sångaren Valantis? Köpte min första skiva med honom 2001 på Rhodos och blev förtjust:) . Mamma Riitta, snäll som hon är köpte en Dvd till mig med Valantis, när hon var i Athen, som var mycket trevlig och underhållande:D .Vet inte så mycket om honom så information är välkommen! Miabye_bye  | 

Sv: Valantis? 

Är det verkligen ingen som vet något om Valantis här i forumet?:( Han är jättebra ju! Absolut min favorit! 
	Miabye_bye  | 

Joo,jag:eek: :D .Har ju sett på DVD:n och lyssnat på honom också då förstås:D  
	Det var en bra DVD jag köpte:) Han är faktiskt bra (för det mesta;) ) Riittabye_bye  | 

Jag har också ett par CD med honom och tycker han är bra. Men jag vet inget om honom... :confused:   
	Peter  | 

Då får vi väl passa på att tipsa andra om honom! Kul Peter, att höra att någon annan tycker att han är braflabb_flab . Konstigt att inte fler har fastnat för honom:rolleyes: .Information är fortfarande välkommen! 
	Miabye_bye  | 

Fast var inte han en av de där nya "pop-monstren" :D  Ang_elx  som försökte komma undan militärtjänsten? Det var lite liv om det för några år sedan... Märkliga läkarintyg osv.... Var han inte inblandad där? 
	Peter  | 

Hm...Försökte han komma undan militärtjänsten så kan han väl inte vara så populär i alla läger:p .  
	Miabye_bye  | 

Citat: 

Peter  | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:15. |