Sv: Lufthansa....
Eva, jag klagar inte på säkerheten.....jag är tacksam att det kontrolleras men det borde ju vara lika, eller??? Och ja jag vet att vätska inte får tas ombord.....Vatten o dyl kastade jag innan för att jag VET att det är förbjudet. Kylväskan med diverse innehåll fick jag i sista min. av mina svärföräldrar, inkl. kylklamparna. Varken jag eller dom tänkte på det.....Men det är inte dom som är det egentliga problemet för mig..........Jag fick inte ta dom med mig för det är FÖRBJUDET. Ok sa jag o dom plockade ut dom.......... men glömde 3 o en i min sons lilla kylväska........Dom påpekade att lufthansa accepterar det absolut inte!!!!!
Jag tycker det är konstigt att dom passerade utan problem i frankfurt inte bara en gång utan 2 ggr!!!! men mina ARMBAND åkte av likaså min sons solhatt o kakorna gick dom oxå loss på????????????????????? ...men förbjudna kylklampar innehållandes vätska ........INGA problem!!
Utropen som man alltid annars hör???? vart tog dom vägen?????
O jag vet även att det inte är LH som gör säkerhetskontrollerna.....men det var Lufthansas personal som uppförde sig illa när vi kom till gaten o när vi skulle boka om biljetten o när vi skulle hämta boarding passen!!!! Väntelista??? jo tjena att dom skulle hinna få med någon på 1min!!!!! O tur att mina väskor o vagn låg längst ut att dom hann slänga ut dom på 1min!!!!!! Sen är det lufthansa som tagit mer betalt än dom sa!!!
Alltså jag anser att lufthansa suger kraftigt!!!
Jag har flygt många ggr med olika bolag...detta var första o SISTA m lufthansa .
Ja vi behövde passera ny säkerhetskontroll........hade inte heller räknat riktigt med det för det gjorde vi inte ner till aten....har inte gjort det innan heller när jag mellanlandat på andra flygplatser men det beror nog på att vi flyttade oss från termA till B......nerresan flyttade vi oss från gate A8 till A17 o då behövdes det inte.
|