Sv: Lufthansa....
EVA....självklart fick jag mina smycken igen.......MEN det pep inte för jag fick ta av mig dom INNAN jag passerade larmbågen.....dock bara ena armens armband....dagen efter.....samma flygplats......innan passering....av med smyckena....denna gången ALLA!!!! Kakorna som nu passerat många kontroller........var helt plötsligt ett mkt misstänkt paket.......
Kylklamparna........jo dom försvann i Aten....säkerhetspersonalen sa att det inte var tillåtet......jag frågade ...går det bra om någon i personalen tar ombord dom fär jag skulle behöva dom.....NEJ Lufthansa tillåter det ABSOLUT INTE(alltså var det dom inte jag som sa att både flygbolaget o säkerhetsreglerna inte tillåter det) Men i vilket fall som helst så glömde dom 4st(tänk nu om jag hade en bomb i) o dom i frankfurt....hur kunde dom låta dom passera flera ggr????
O det var inte planet som var försenat.....det var jag o min son som inte kom till säkerhetskontrollen tillräckligt snabbt o sen igenm den fort eftersom dom inte var så snabba.
O självklart kom vi en si så där 35min försent till gaten....tyckte det va kul o ljuga lite för dig!!!!
Men seriöst vad skulle jag vinna på det????JA det var verkligen 1 min det påpekade dessutom den mkt otrevliga kvinan vid gaten........Jag sa nä det kan inte ha avgått eftersom det ska lyfta 21.40 o då svarade hon ....ja o nu är kl 21.41!!!!!
Jag skrev mina tankar o erfarenheter undrade vad andra hade för tankar ang LH det har jag fått både bra o dåliga!!!!
Nu tänker jag inte förklara mig mer för det känns bara tjatigt..............o Eva jag har förstått du gillar dom...det e helt ok!!!!!!! men sluta tjafsa
|