Ämne: Loutraki?
Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-18, 09:46
Kjell50s avatar
Kjell50 Kjell50 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Loutraki?

Hej Marianne! Bättre sent än aldrig! Såg att du hade skrivit ett svar för 2 månader sedan. Det var ett tag sedan jag var in på den här sidan, jag funderar på Loutraki nästa år i september. I år ska jag ta en avstickare till Turkiet (Alanya). Jag hade tänkt åka till Loutraki för flera år sedan medans Spies hade charter dit, men när jag skulle åka dit så hade dom naturligtvis slutat med charter dit. Så jag nästan glömde bort det resmålet. Jag vill gärna se korintkanalen och det finns säkert en hel del sevärdigheter däromkring. Jag tycker om att gå omkring och fota när jag är i Grekland, nu när jag har digitalkamera så kan man ta hur mycket kort som helst. Tog ca 700 kort på en vacka Santorini förra året. Jag har lagt in en bild från Santorini i kategorin "solnedgångar" Det är den första bilden som du ser. Vet inte om du har varit på Santorini förut men om du ska se solnedgångar så var den sevärd från både Fira och Oia. Om du ska se den från staden Oia så ska du gå ner och passera väderkvarnarna och stå framför dom för där är det nästan folktomt, dom flesta samlas före kvarnarna och det kan bli mycket folk där och trångt. Ska se om jag hittar Hotel Marko internet. Ha en trevlig semester. Kjell50

Senast redigerad av inkfish den 2007-08-18 klockan 11:59. Anledning: långt citat
Svara med citat