Visa ett inlägg
Gammal 2007-09-23, 14:30
Chriss avatar
Chris Chris är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hemblåst igen

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg

Avslutade med två nätter på Honeymoon på Santorini. Vilken oas det är! En perfekt buffertzon mellan Amorgos och Göteborg - att komma direkt från Amo via en enda natt i Aten vetetusan om jag hade orkat med, mentalt. På Santorini kan man åtminstone åka bort till Perissa och konstatera att ALLT i Grekland inte är värt att längta efter.
Välkommen hem Ink! Vilken tur du hade som kom iväg. Även om det smärtar just då, så känns det skönt att man hann iväg innan allt bryter ut.

Avslutningen av resan på Honeymoon är så rätt så rätt. Där slussas man bitvis tillbaka till civilisationen igen...
Via Aten blir så abrupt! Nej tacka vet jag Julia och Paris och deras omhändertagande vård. Undrar om jag inte ska försöka starta och sluta resan från Santo nästa gång.

Stranden nedanför Elini verkade inte stor men fullt ok, enligt Jannes bild på bloggen. Är den svår att nå? (läs massa klättring ...) Är det bråddjupt? Smockfull?
Hur ligger Elini till när det gäller bageri, affär, buss & taxi, färjan, tavernor ... Eller ligger det lite "off"?
Amorgos står på "dit-måste-jag-åka" listan nästa gång.

Chris
Svara med citat