Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-21, 14:41
JohnSs avatar
JohnS JohnS är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006
Standard Sv: Rekordtidig bokning

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet Visa inlägg
Jag gillar inte heller att boka tidigt. Det känns som om jag stänger för de möjligheter som kan dyka upp. Att hela tiden måsta ha en resa att se fram emot känns som ett hinder för att njuta fullt ut av nuet.
Jeg er så enig! Jeg synes det virker som om mange bare virkelig lever de 2 - 3 - 4 ukene de er i Hellas, og at de bruker resten av året på å lengte etter neste tur. Jeg kan selvfølgelig også glede meg til neste gang vi skal reise, men behøver ikke vite sted og dato for turen for det, og jeg teller ikke dager før de siste ukene.

For meg hadde det blitt helt feil hvis Hellas-turene ble så dominerende i min tilværelse at jeg lengtet etter Hellas i 48 uker i året. Jeg må ha et liv jeg gleder meg over hele året, og må også ha andre høydepunkter å se fram mot til enn bare mot ferien. Ferien bør helst ikke være det største høydepunktet hvert år heller.

Vi er to par som reiser sammen nesten hvert år i mai, og det kommer vi nok til å gjøre neste år også, men vi har ikke begynt å diskutere hvor turen skal gå ennå. Jeg har sett litt på tilbudet, og kommer antagelig til å foreslå Kos, men jeg regner med at vi får avgjøre det uti februar eller mars. Det pleier være mer enn nok tid. Neste tur har ikke begynt å komme opp i våre ukentlige telefonsamtaler ennå, det er andre saker som er øverst i vår bevissthet ennå når det gjelder å se framover... Men vi kommer stadig inn på siste tur og minnene derfra, da.

Senast redigerad av JohnS den 2007-11-21 klockan 14:44.
Svara med citat