Du skriver jo ganske tydelig at dere bare kan velge mellom Chania, Rhodos og kypros...
Sandstrender finner du bare på østkysten og når dere reiser charter kan dere som regel velge mellom
Kalithea
(som ligger for seg selv uten god tilgang til tavernaer og shopping)
Faliraki ( som har god tilgang til spisesteder og shopping, men er preget av høy partyfaktor som ikke alltid er like charmerende...)
Lardos/ Phefkos område ( stille og rolig , noen tavernaer og enkel shopping, men kan ikke sammenlignes med Chania.. Veldig langt unna Rhodos by som er et must synes jeg når man er på Rhodos)
Altså tror jeg ikke dere finner alt det dere søker på Rhodos, iallefall ikke med charter...
Evt. så blir Faliraki eneste muligheten etter mitt syn om dere vil ha fine sandstrender og lett tilgang til spisesteder og shopping... Dette beror på hvilket charterselskap dere bruker og hvor hotellene ligger.
Her ligger også et lite tivoli og et stort vannland.
Hvorfor ikke prøve Kypros?
Velg Figg three bay og dere har flotte strender og mye å velge mellom
enten det er shopping eller spisesteder..
Ellers så går det jo ann å velge andre steder på Kreta!!!
Tør dere å reise med bare flysete har dere et vell av fantastiske muligheter og hadde ville tenkt på muligheten... Da er bl.a. Naxos og Anti Paros et fantastik valg for en familie i deres situasjon....
(men det ser ut som det bare er sas dere evt. kan reise med og det kommer ann på prisene dems..

)
Ia