Visa ett inlägg
Gammal 2008-01-31, 07:22
Hasse Hasse är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Blue waves eller Sandy Bay???? HJÄLP!

Japp, Blue Waves ligger "lugnast" till om man uttrycker det så. Men......Sandy Bay ligger också lugnt till men jag ska förklara lite.

Blue waves ligger alldeles "galet" eftersom det är en bit utanför själva byn Agios Isidoros. Jag minns inte om Apollo har lagt till detta hotell jämfört med 2007 när vi var där. Vi var aldrig förbi byn åt öster där B.W. ligger eftersom där finns ingenting att se förutom natur. Och det är väl i och för sig inget fel i det. Men det blir så att säga längre till den del av den fina stranden i A.I. om man bor på Blue Waves.

Sandy Bay å andra sidan, ligger allra längst upp i byn, uppför en hemsk backe som tar kål på en om man idkar aktiv semester och ska upp och ner för den stup i kvarten. Så det är negativt men om man är hurtig gör det nog ingenting. Jag tycker personligen Blue Waves har ett stort plus då Sandy Bay har rum, inga lägenheter så man kan hushålla med frukosten själv. För vår del är egen frukost ett absolut måste, slippa passa frukostmatsalstider och inte få det man vill till livs då.

Så jag säger inget vad ni ska välja i så fall men detta är några aspekter på hur hotellen ligger geografiskt i alla fall. Blue Waves är byggt 2001 enligt Apollo, ser mycket fräscht ut på bilderna. Sandy Bay har jag inte sett invändigt.

Hasse
Svara med citat