Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-07, 09:36
puttelinos avatar
puttelino puttelino är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2006
Standard Sv: Vi har ÄNTLIGEN bestämt oss/bokat!

Hej
Läste erat inlägg och det var som att läsa om mig själv,ang rädslan.
Jag och min familj flög ner till Aten augusti 2007 från Göteborg och med sterling,det var hur bra som helst.
Inga förseningar,allt fungerade smidigt och en underbar personal på flyget. Jag var helnöjd,likadant var det på hemvägen.....

Året innan hade vi bokat charter med apollo och där var det inget annat än krångel,med flyget som ombokades till Köpenhamn,fel mat på flyget mm.Oproffsig personal på plats i grekland etc.
Jag kommer inte resa med apollo mer,men sterling skall få se mer utav mig.

Jag är hemskt flygrädd och hade stor ångest inför detta,men så snart jag klev in på planet sa jag till flygvärdinnorna att jag är livrädd.......o tårarna kom!
De kom till mig hela tiden och frågade hur det var,erbjöd mig filt,kudde etc.Det var hur tryggt som helst,jag kunde fråga om det var lite skakningar etc och de förklarade vad som hände.
Jag är glad att jag flög med sterling.Ett tips är att du talar om hur du känner direkt när du kommer in i flyget,då kollar dom dig lite extra.

Lycka till och ha en underbar resa i detta fantastiska Grekland.....

Citat:
Ursprungligen postat av Paddington Visa inlägg
Hör och häpna. Men det var jobbiga dygn ! Ont i skallen o knappt sovit av alla alternativ som snurrat i huvudet. Men nu har vi bokat flygstolar till Aten mellan 24 juni (kommer på kvällen) till 10 juli (åker på kvällen). O nu då ?
Antar att vi får bo i Aten första natten. Frågan är nu bara VAR man bor på bästa sätt för att nå båtarna dagen därpå. Och VAR man ska ta båtarna ifrån (har förstått att man kan ta från oilka ställen)? Och OM man måste förboka hotellrum i Aten och OM man måste förboka båtbiljetterna (efter att ha läst här att man kan bli utan). Och VAR man börjar åka Och NÄR man ska bege sig av mot Aten igen och VAR man ska bo då och OM man ska förboka det med

Någon som ska åka samma datum med Sterling till Aten månne? Lustigt att det verkar ta nästan 5 dit utan byte o drygt 2,5 h utan byte?

Familjen Leijon
Anna, 33
Henrik, to be 36
Storsonen 7 (to be 8 i september)
Lillsonen 5 (to be 6 i augusti)
Svara med citat