Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-19, 08:16
Mysans avatar
Mysan Mysan är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006
Standard Sv: Ber om råd o hjälp

Tack för alla svar!
Nu är hon precis inbokad genom Sterling. Det blev med 40 kg bagage och "handling fee" en totalsumma på 2426. Dessutom stämmer dagarna.

Hon tog beslut i går om att stanna så länge som möjligt på praktiken och det innebär att hon kan åka hem den 22 augusti. Så det blir utresa den 18 juli och hemresa den 22 augusti. (inte ett dugg avundsjuk......)

Nu får hon flyga från Arlanda så det tillkommer tåg, men hon är ju under 26 så det ska väl inte bli så dyrt och sedan måste hon stanna en natt under hemresan och då har jag hittat ett billigt boende. Arlanda hotellby har fri transfer till o från flygplatsen samt att frukost ingår i priset, 695 kr.

Kollade Rest & Fly och där kostade det 590 kr för ett litet rum utan frukost,fönster, wc eller dusch och du fick själv bädda sängen. Det kostade 50 kr om sängen skulle vara bäddad och 65 kr för frukosten. Vips så var Arlanda Hotellby bättre!

Hon måste sova där på hemresan för flyget landar inte förrän 21.50 och sista tåget går 22.20. För lite marginal för att lita på att det ska fungera tycker jag, dessutom tror jag att 22.20 är när tåget lämnar Stockholms central och då är det ju stört omöjligt!

Så nu känns det lugnt igen, såg ju hur biljetter försvann till höger o vänster när jag kollade runt. Vore ju just grant om hon skulle ha behövt betala multum för att komma fram o tillbaka..
Svara med citat