Sv: Resebrev!
En ganska delikat fråga egentligen.
Jag hade ju länge en sida om Grekland i allmänhet med en hel del reseberättelser från både egna och andras sidor och det uppskattades av många. Dock började jag känna att det finns andra sidor (typ Kalimera) som skötte andras reseberättelser bättre så jag valde att plocka bort hela sidan från allmänheten.
Sedan har jag ju börjat ångra lite att jag inte delar med mej av mina egna reseberättelser men har inte orkat skriva om dem så att de passar i enskilt läge på en egen sida.
Jag tror (med risk för att bli nerröstad av Janne) att det bästa är om du gör en egen sida och länkar till den från Kalimera. Sidan görs så att den kan länkas till på Kalimera utan att det bryter mot de regler som finns här och på sidan visar du sedan så mycket det bara är möjligt.
Med de flesta Internetabbonemang i dag följer en webbsidesplats som du kan utnyttja och att göra en webbsida är inte så svårt om du tittar bland de program du redan i dag har på din dator, Word klarar av detta men gör det inte speciellt snyggt men det spelar egentligen mindre roll om du bara vill visa sidan, sedan lägger du in adressen till sidan i din profil här på Kalimera och pratar med Janne så tror jag att han också kan länka till sidan, jag har för mej att han gjort så åtminstne tidigare.
Mvh Janérik
|