Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-07, 16:06
Bennyboy Bennyboy är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005
Standard Sv: Skitväder....

Jeg så at dere skal bo på Ilio Mare i Skala Prinos.
Er det det nybygde hotellet som ligger helt i enden av blindveien som går fra havnen i Prinos?
Hvis det er det så er både hotellet og stranden mye finere enn du har fått inntrykk av gjennom katalogen og internett.
Har ikke vært inne på selve hotellområdet, bare kjørt rundt og tittet inn der flere ganger.
Det ser utrolig fint ut, kan tenke meg det er mellom 5-10 år gammelt, ser ut som om det er nybygd.
Veldig flott velholdt strandområde, flott strandbar osv beplantet med palmer osv.
Veldig lang fin strand hvor dere har god kontroll over ungene osv.
Hele Prinos området er faktisk en lang lang sandstrand.
Kan vel være 1-1,5 km eller noe sånt å gå til havnen i Skala Prinos, ikke så veldig stort, er bare en gate med resturanter osv på ene siden, kanskje ca 5-10 spisesteder.
Det ligger litt flere langs den veien som går bort til hotellet deres, men jeg tror de kun er åpne i høysesongen.
Så ligger det noen litt spredt i området ellers, innen for gåavstand.
Men det er ikke mengden som er viktig men kvaliteten, og dere finner sikkert en favoritt resturant der.
Har aldri stoppet å spist i selve Skala Prinos noen gang, kun på noen av strandbarene på hver side av Prinos.

Mulig jeg har noen gamle bilder fra strandområdet til hotellet, skal sjekke.

Skulle kanskje sjekket beliggenheten på Ilio Mare først men håper det er samme hotell som jeg tenker på

Edit, det er riktig hotell ja, har 14-15 bilder fra hotellet og strandområdet.

Senast redigerad av Bennyboy den 2008-05-07 klockan 16:36. Anledning: Tillegg
Svara med citat