Ämne: Jäkla Apollo
Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-12, 23:50
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Jäkla Apollo

Citat:
Ursprungligen postat av RUJO Visa inlägg
Hur man än trixar och via internet letar så finns det alltid någon liten hake när man bokar flygstolar på charter. Efter år av strul, förseningar, inställda flyg, sena biljetter och jag vet inte vad har jag slutat boka flygstolar på charterflighter. Ordinarie flyg, men till lågpris har fungerat de senaste 3 åren.
Flygbolagen har ju välformulerade villkor för inställda flyg och de skiljer sig knappt mellan till exempel Apollo, SAS och Sterling, så det verkar konstigt att det skulle vara struligare med charterflighter.
Själv har jag i princip aldrig varit med om någon strul med flygen, förutom en del förseningar som oftast berott på strejker på Arlanda. Någon enstaka gång har tiden ändrats en halvtimma hit eller dit, men det har varit på reguljärflyg, inte charter.

Citat:
Vad jag tycker är konstigt är att inte Apollo läser KALIMERA för att se vad deras resenärer skriver om dem och deras Greklandsresor. Gjorde de det så kunde de ju svara direkt i Forumet, om de törs.
De har säkert någon som läser Kalimera och andra reseforum, precis som andra företag som diskuteras i olika forum gör. Men varför skulle de lägga tid på att svara på frågor här? Vi är ju bara en bråkdel av deras kunder, det vore bara slöseri med deras arbetstid att ge sig in i diskussioner i forum (vilket i sin tur skulle göra biljetterna dyrare, för i slutändan är det alltid kunden som betalar företagens kostnader.)
Svara med citat