Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-20, 20:03
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Iraklia - Schinoussa?

Tack för hjälpen så här långt. Jag återkommer kanske senare. Men det verkar ju som Schinoussa är den ö som får bäst betyg...

Men då ska man bo i Chora och de bästa Tavernorna lär finnas nere i hamnen...? Och det lär vara en mördarbacke hem? Inte bra för mig...!

Och jag som egentligen bara sökte bekräftelse att Iraklia var rätt ö... Men man ska lyssna med respekt till andras erfarenheter och samtidigt sålla genom filtret av egna önskemål... Det blev ju nästan poetiskt...

Jag har lusläst Kalimera via "SÖK" och "damsugit" nätet ordentligt... Och jag kan fortfarande inte bestämma mig!

Samtidigt har det dykt upp en möjlighet att dra upp till Tinos i tre, kanske fyra dagar i stället... Det är ju också väldigt frestande. Jag har ju inte sett polarna på två år...

Jag älskar detta att kolla, fundera och filosofera kring nästa resa. Men det är för tidigt att planera! Det sker först ett par veckor innan avresa. Nu tittar jag enbart på alternativen. Det är inte "halva resan" men det är bra gött redan nu...

Nåja, det är långt till September!

Peter
Svara med citat