Sv: Dåligt APOLLO
Det är med stort intresse jag läser synpunkterna om Apollo. Det som är lite kul är att alla som åkt på deras "långväga resor" tycks vara nöjda. Självklart, det är ju där de sätter in de stora "fina" planen. Har tyvärr inga positiva erfarenheter av Apollos charter till Grekland. Har åkt till Santorini,Samos,Rohdos,Kreta med Apollo,under flera år. Strul var enda gång. Avgångstider förändrade både dit och hem. Planbyten (nya bolag) och mellandlandningar har varit legio. Sen spelar det ju ingen roll om jag har haft flygstol eller "full" charter, förändringen drabbade alla. Lägg därtill att priset för att flyga med dem till Grekland är otroligt högt. Jag har åkt till Grekland så gott som varje år de senaste 20 åren, men har sen flera år bokat lågprisflyg till Athen och sedan båt eller inrikesflyg. Har inte en enda gång haft förseningar eller inställda flyg sedan jag lämande Apollo.
Jag är lite förvånad hur vi Greklandsälskare faller platt till marken och accepterar Apollos villkor och "piruetter". Låt oss gemensamt ställa krav på dem, att förbättra
flyglägenheterna för Greklandsresenären.
|