Ämne: Hersonissos
Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-28, 21:38
X-file X-file är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2007
Standard Sv: Hersonissos

Citat:
Ursprungligen postat av fransucken Visa inlägg
Hej, vi ska boka resa imorrn till Hersonissos, ja och 5 andra kommer bo på hotellet Apollo.
Har hört med flera av flera att det skulle vara trevligt på Hersonissos.
Finns det något som du starkt rekommenderar, någon bar, nattklubb eller annat.
Hur är hotellet apollo? är det bra rum osv?

/oliver
Är ni ute efter party så är det ju rätt ställe. Starbeach lördagar tex. Googla på Starbeach Hersonissos så kan ni se massor av film från deras partyn. Var där i mitten på maj nu i år och då var det ju lite lugnare än vad det kommer att bli i sommar. Hade ändå en underbar vecka där nere och jag får väl puffa lite för Apollos reseledare där nere nu i år. Mycket trevliga och måna om att allt skulle vara bra för oss. Bodde dock inte på hotell Apollo så jag kan inte yttra mig om det hotellet. Vi bodde på Cyrrus och det var helt ok. Man kunde ligga vid polen på grannhotellet och det var gratis solstolar där. Annars så var ju Starbeach bra fast där får ni betala 3,5 Euro för solstolen. Baren Querto på huvudgatan var det trevlig barpersonal i och likaså på Scandinavian bar nere vid partygatan utmed stranden (här ska dock kanske flickor vara på sin vakt så inte några Greker ser till att de blir för fulla och utnyttjade fick vi oss berättat). Naturligtvis finns där en massa barer och dansställen så ni ska nog hitta era pärlor ganska lätt. Hur som helst kommer ni ha mycket trevligt tror jag. Längtar tillbaka och om det funkar åker jag gärna senare i sommar igen.

Senast redigerad av X-file den 2008-05-28 klockan 22:24.
Svara med citat