Jag håller med om att man bör se stranden både uppifrån och nerifrån...känslan när man kommer med båt och ser denna underbara strand från båten och vet att man snart får sätta fötterna i den vita stenstranden är magisk
Jag kan fortfarande känna känslan när fötterna sjunker ner i sanden...men det är inte sand egentligen utan mycket små mjuka vita stenar,lite svårt att gå på vissa ställen men det är det värt...ta en simtur in i grottan..jätte häftig upplevelse,men det var lite strömt på vissa ställen.
Dagen efter hyrde vi en jeep och åkte runt på ön,många fina vyer men det var så länge sen vi var där så jag kommer inte ihåg vad alla ställen hette som vi åkte igenom. Men jag kommer ihåg utsiktsposten över smugglers wreck...det fanns en liten platå man kunde gå ut på och titta ner över bukten...jätte vackert....ni bör inte missa något av det tycker jag
Jag kan tyvärr inte ge så bra restaurang tips,jag har glömt bort vad ställena hette...men vi åt på en jätte mysig taverna som låg precis vid vattnet...jättegod mat och underbart att höra vågskvalp under tiden man äter,men tyvärr minnet har svikit mej angående namnet.
trevlig resa/