Det va ett bra val, Aegean Sun! Det är en trevlig personal och av vad jag kommer ihåg har dom en helt okej frukost, mycket att välja på. De har två pooler oxå. Men jag vet dock inte om alla rum har havsutsikt. Alla har balkong mot vattnet men vattnet skyms av träd och hus. Men möjligtvis att man ser vattnet från terassen där man äter sin frukost!
I alla dubbelrum borde det väl finnas ett kylskåp? Så där kan man ju ha vatten och kanske annan lätt mat, som man kan "tillaga" utan spis. Plastbestick finns ju alltid att köpa i minimarketena eller att man tar med sig själv.
Jag har själv bokat Isidoros hotell för min resa i år. Inte fullt lika många stjärnor som aegean men jag vet att det e ett bra hotell eftersom jag vart där förut, och super personal!
Ni bor ju dessutom "2 meter" från Ouzomuseet. Så om ni känner er törstiga så är det bara att gå ner o köpa hem lite vatten!

Appråpå supermarketen inne i Plomari så heter den "atlantiko". Där kan man hitta allt. Annars så finns det en Lidl lite utanför Mytilini stad som man kan handla det mesta om man stannar en längre tid!
Jag tror ni kommer älska Agios Isidoros och Plomari!
Det här är 4e året jag åker ner och fler med mig som återvänder flera gånger!
Trevlig Resa!