Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-24, 10:09
cajsa cajsa är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2006
Standard Finns det ett underforum med kontaktuppgifter till hotell osv?

Jag vet att det i många trådar förkommer länkar till hemsidor, eller mejladresser till olika hotell och pensionat på öarna. Vilket jag tycker är toppen. I andra fall får man ibland tips på vilka ställen att bo på, och kanske namn på ägaren och telefonnummer.

Finns det någonstans i detta fantastiska omfattande forum ett underforum som bara har kontaktuppgifter till hotell och pensionat samlade?
Jag skulle tycka det var så bra om jag kunde gå in och välja den ö jag ska besöka och snabbt hitta kontaktuppgifter till olika boende (som inte nödvändigtvis innehåller övrig info som prisnivåer eller recensioner).

Som det är nu får man ofta plöja igenom ett gäng trådar för att hitta tipsen. Sedan kanske man ändå inte hittar deras hemsida på nätet (eller som jag själv råkat ut för - hittat gamla hemsidor och mejladresser).

Jag själv skulle gladligen bidra till att skriva in uppgifter på de hotellen jag kände till. Ofta brukar man ju få med sig ett litet visitkort hem från hotellet man hamnade på (om man nu inte bokat i förväg). Och just dom där www adresserna är inte dumma att ha..
Svara med citat