Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-07, 12:51
Siri As avatar
Siri A Siri A är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007
Standard Sv: Storleken har betydelse

Jag tycker också att det kan vara lite irriterande med bilder som man bara ser en del av, eftersom resten inte får plats på skärmen. Det beror ju också på hur stor skärm man har. För små bilder är nästan ännu mer irriterande. Det spelar ju ingen roll om man knappt kan se vad bilden föreställer.

Själv har jag problem med photobucket och det är i princip omöjligt att förminska bilder till den storlek jag skulle önska. Det är någon spärr (?) insatt så att man inte kan förminska bilderna mer än till den storlek jag har i det här inlägget t.ex. Någon mer som har samma problem?

Sen är det inte alla som vet hur man förminskar bilder och det tycker jag inte man ska ha några synpunkter på. Vill man eller har man tid att lära sig så är det bra. Jag tycker det är ett roligt initiativ att lägga in bilder, och det är bättre med stora bilder, än inga alls.

Slutligen hoppas jag verkligen att den här tråden inte "avskräcker" någon som inte vet/har möjlighet att lägga in små bilder struntar i att göra det. Det är bättre att några kan se bilden än ingen alls. Men som Elisabet säger så är det ju såklart roligare om alla kan se.

Senast redigerad av Siri A den 2008-07-07 klockan 13:05.
Svara med citat