Citat:
Ursprungligen postat av ulrikas
Hej. Har inte bott på Three star men det ser fint ut när man går förbi. Det finns nog en del att läsa om Analipsi här, om du söker. Jag tycker att det är underbart där, har varit där två gånger. Har lärt känna en hel del människor, så Analipsi är min ständiga längtan. Fråga om det är något speciellt du vill veta.
/Ulrika
|
Jag vet ingen om Analipsi mer än vad jag har läst om på olika trådar, men verkar va lugnt o mysigt och det är det vi vill ha, lite återhämtning efter en stressig jobbperiod. Valet för mig var mellan Kreta o Cypern och har varit väldigt tveksam men valde Kreta. Vet Du nånting om prisläge mellan Cypern o Kreta ??? Vad jag kunnat hitta själv verkar Cypern väldigt dyrt men Grekland är väl oxå ganska dyrt, men äta ska man ju var man än är, hemma eller semestern. Allting kan ju inte va billigt för att man sätter sig på ett plan o åker iväg men skulle ändå vilja ha lite koll på prisläget. Var bodde Ni ??? Jag valde mellan Three Star, Elena, Elpida, vet Du ngt om de andra 2 hotellen här ??? Ha en trevlig helg, vi åker 2 oktober o jag bara lääääängtar ................