Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-15, 00:58
Fenalena Fenalena är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: hotell i Skala

Tyvärr har jag inget gott svar att ge dig då jag aldrig varit i SKala själv men hakar på detta med boende ändå - kanske vi tillsammans får bra tips ;-)
Personligen funderar jag på ett lägenhetshotell, litet sådant i Skala jättenära själva kärnan samt strandnära. Tror alla lgh har utsikt mot havet ? Det heter The Pines, eller Apt Pines. Bra pris och charter dit med Fritidsresor var billigt i aug.En mkt omtalad restaurang ligger i nedervåningen - klart praktiskt ! och servicen skall vara god osv osv - bara läst gott om stället men jag undrar ändå - Ngn som bott där eller hört ngt ? Jag har läst lite på nätet , mest fr engelska fd gäster, men det finns inte så mkt egentligen - särskilt inte bilder tyvärr ! Ngn som kan hjälpa mig där !? Kanske har bilder tagna från balkong eller inifrån lgh ? Nyfiken i en strut som ju jag är !alt tipsa om annat bra o prisvärt boende i Skala. Pool ej nödv då jag förstått att det finns några pooler i närheten som kan nyttjas !Till dig som startade tråden/frågan - Pines ligger rätt så nära det där Summer Sun. Du kan se o läsa lite om Pines på tex Fritidsresor och kolla läget på kartan. Skala är väl inte megastrort heller i o för sig...men man vill ju gärna bo optimalt !
Skala verkar fantastiskt - så skönt o slippa fin flygig sant på stranden !(vill man ha ren sand emellenåt är det ju bara o ta buss eller taxi till en sådan strand! )Miin kära sköna stensamlarhobbý fr barnsben kan titta fram igen ! En hobby där man blir jämnt brun, bränner fler kcal än liggandes på solsäng/strand samt man kan ta sig en liten drink el öl emellanåt utan hjärtinfarkt ???Samt man får alldeles gratis lena, sköna o fina souvenirer från verkligheten/naturen ! Jag ä l s k a r stenar ? knasigt va

Senast redigerad av Fenalena den 2008-10-15 klockan 01:09.
Svara med citat