Citat:
Ursprungligen postat av ricky
Här följer några kommentarer om bolaget:
har nu försökt o boka på Skytours hemsida o varje gång får jag ett "sorry "att någon annan hann boka det valet före mig??? Har provat med 30 olika datum o får samma svar hela tiden??? Vad är det för bolag?? Kan man ringa?? Någon som vet??
Postat 2009-03-27 20:25
Beställd biljett för en resa nästa morgon kl 8, fick bara ett e-mail som bekräftelse, men ingen (elektronisk) biljett inom ett dygn. Svarar inte på e-mail inom en arbetsdag
|
Exakt..! Inget svar ännu på mitt mail....Inget draget på kontot heller när jag kollade för en timme sen...OM det är bedrägeri så skulle det ju reserverats belopp direkt tycker man....så jag hoppas att allt är lugnt....
Marianne: Jo jag har kollat med SAS....Ut inga problem men inget flyg som passar hem....
Men nu avvaktar jag tills i augusti och ser....Blir det ingen höstresa så väntar jag till våren....
Vi får ju 10 dagar på Tinos i juni och 11 dagar på annan Grekö ...Så har vi ju i år varit både i Paris och på Cypern, så "någon" kanske försöker säga mig att jag INTE ska resa i höst....
Lissi