Visa ett inlägg
Gammal 2009-05-23, 19:53
daga daga är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2008
Standard Sv: Fem bästa böckerna?

Oj, VILKET INTRESSANT ÄMNE!! Här kan jag ju verkligen själv få tips på bra litteratur!! Jag som alltid vill ha minst 1 eller 2 böcker igång....de fem bästa SENASTE böckerna....svårt..man läser ju hela tiden...och en del är bra..och en del mindre bra...
men:
JOHAN ARVIDE LINDQVIST: LÅT DEN RÄTTE KOMMA IN -en totalt oväntad vampyr thriller..
HÅKAN NESSER : MÄNNISKA UTAN HUND- Nesser ändrar sin berättarstil helt (i motsats till sina tidigare deckare)i detta intressanta familje drama...
JENS LAPIDUS : ALDRIG FUCKA UPP-stockholm tonight...som du (förhoppningsvis)inte sett det....
JAN GUILLIO : MEN INTE OM DET GÄLLER DIN DOTTER..intessant nutids historia...eller??...
PETER ROBINSSON : KALL SOM GRAVEN-min favorit engelska deckare just nu...han har en radda ned bra deckare innan...
HENNING MANKELL : ITALIENSKA SKOR-sveriges bästa författare överträffar sig själv i denna berättelse om livet!!...alla kommentarer är givetvis min egen åsikt, och man kan självklart ha andra åsikter om dessa .....läs och njut / Daga

Senast redigerad av daga den 2009-05-23 klockan 19:59. Anledning: ej avslutat ämne
Svara med citat