Ämne
:
Kos -09
Visa ett inlägg
#
12
2009-07-20, 17:52
aris4
Reg.datum: okt 2005
Sv: Kos -09
Hej igen Katharina o Skrikis!!
Det är kul att höra att även du trivs bra på Kos Skrikis precis som många andra av oss.
Jag trodde fortfarande att Galaxy hade boendet för er men de kanske slutade förra året. Brukar vara där o hälsa på ibland och även natta över någon natt.
Känner dock inte dem lika bra som på Imperial, och det Katharina är inte samma som vi menar, kanske det finns fler vid det namnet
.
Det Imperial som jag menar ligger på Americi Str. Parallellgata med Kanari st neråt Lambi. Tar dock inte lång tid att gå ner till delfinen i hamnen. Det ligger ganska bra till och inte långt till stranden heller
.
Hur jag hamnade i Mastixari, jo det är en bekant till mig som är från fastlandet i Grekland som nästan alltid kommer o jobbar på Kos varje säsong. Vi lärde känna varandra redan första gången jag besökte Kos. Vi är mycket goda vänner och för några år sedan så ville han själv prova på att jobba utanför stan och erbjöd mig att bo där för ca 4 år sen. Tänkte varför inte så jag gjorde slag i saken och har nu blivit fast. Det är underbart där, det finns allt ´du behöver och trevliga människor precis som i stan. När jag vill se mina bekanta i stan så tar jag bussen in och stannar oftast över någon natt på Imperial
.
Man mår så gott därute, lugn o ro och mycket bra strand.
Ha en trevlig kväll// Sanna
aris4
Visa allmän profil
Skicka ett privat meddelande till aris4
Hitta alla inlägg av aris4