Citat:
Ursprungligen postat av rhodosfanast
Jag har bott på Cactus fyra år o har inget att klaga på frukosten när jag var där 04 så hade dom frukosten där dom har gjort bord nu o då var det mindre plats nu är det större plats. Där är allt man kan välja ny bakat bröd varje morgon o det gäller o vara där i tid o inte komma precis innan dom stänger. Poolen har jag aldrig legat vid utan alltid varit på stranden för där är det skönare o ligger alltid på Windy beach o hyr utav Stavors en toppenkille. När man går över gatan o så går man till snett till vänster o ner på första gången när man kommer över gatan o han har solstolarna rakt ner vid duschen. Det är lungt o fridfullt o bo på Cactus o personalen i receptionen är jätte trevliga. Ifjor hade dom karaoke på tisdagarna men det tog slut för det kom inte så mycket folk dit o sen saknade dom den ena tjejen som var duktig o sjunga o som drog dit mycket folk.
Ni kommer inte att ångra er o bo på Cactus vi skulle åkt dit i år men dom hade höjt priset lite väl mycket så vi bokade Mallorca istället men nästa år är vi tillbaka på Cactus..
Trevlig resa till en underbar ö..
|
När jag var dit i fjol så var karaoke kvar på tisdagarna . Dom e så goa som håller i det . Till o med min systers dotte 3 år var uppe o sjung