Visa ett inlägg
Gammal 2009-08-09, 22:49
Riittai Riittai är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009
Standard Sv: Cactus fest eller familjhotell

Citat:
Ursprungligen postat av rhodosfanast Visa inlägg
Jag har bott på Cactus fyra år o har inget att klaga på frukosten när jag var där 04 så hade dom frukosten där dom har gjort bord nu o då var det mindre plats nu är det större plats. Där är allt man kan välja ny bakat bröd varje morgon o det gäller o vara där i tid o inte komma precis innan dom stänger. Poolen har jag aldrig legat vid utan alltid varit på stranden för där är det skönare o ligger alltid på Windy beach o hyr utav Stavors en toppenkille. När man går över gatan o så går man till snett till vänster o ner på första gången när man kommer över gatan o han har solstolarna rakt ner vid duschen. Det är lungt o fridfullt o bo på Cactus o personalen i receptionen är jätte trevliga. Ifjor hade dom karaoke på tisdagarna men det tog slut för det kom inte så mycket folk dit o sen saknade dom den ena tjejen som var duktig o sjunga o som drog dit mycket folk.

Ni kommer inte att ångra er o bo på Cactus vi skulle åkt dit i år men dom hade höjt priset lite väl mycket så vi bokade Mallorca istället men nästa år är vi tillbaka på Cactus..

Trevlig resa till en underbar ö..
När jag var dit i fjol så var karaoke kvar på tisdagarna . Dom e så goa som håller i det . Till o med min systers dotte 3 år var uppe o sjung
Svara med citat