Citat:
Ursprungligen postat av Lissi
Peter....tyvärr är nog inte mitt önskeprojekt realistiskt...
|
Hmm... Det var synd. Men du kan väl PMa mig om priset....?

Eller är det hela huset och inte bara en lägenhet? I så fall är det inte så intressant. Jag håller fortfarande på att försöka sälja hotellet...
Citat:
Min Claes har nog med projekt "flytt till Kalmar"
|
Din Claes är nog väldigt tacksam att du inte kom hem med ett köpkontrakt på ett hus eller lägenhet på Tinos...

Hälsa honom från mig förresten!
Citat:
Du har rätt i att det skulle vara en investering, många nya hus byggs i Tinos stad nu och några av dem på den udden ut mot monumentet.
|
Priserna på Tinos kommer nog aldrig att gå ner om det inte händer något väldigt dramatiskt och omvälvande...
Det är därför jag brukar slå mig själv i huvudet med en hammare då och då för att påminna mig om när Stelios erbjöd mig en tomt där för en spottstyver i slutet på 80-talet. Det var familjens mark, en liten bit från hotellet in mot Chora... När jag är där nu går jag förbi plätten som kunde varit min... Det står ett hus där sedan rätt många år...

x 7000...
Idag... Nä. Jag vill inte tänka på det...
Man har hållt på att bygga ut mot udden med monumentet under rätt många år. Problemet är att det är ett riktigt blåshål....Men det är "centralt". Då är det faktiskt bättre åt Stavro-hållet. Det är mer lä där. Men även åt Öster, ut mot "mitt" hotell....