Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-07, 18:26
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008
Standard Sv: Tralalalala...jag är så glad!! :)

Citat:
Ursprungligen postat av Yanna Visa inlägg
Då har jag varit där ungefär en månad....vilken härlig tanke!!
Inte dåligt med 5 veckor! Åker ni ner fler än en gång/år?
Första gången jag introducerad maken för Kreta var i Maj 2004 när första dottern var 7 veckor. Det blev två veckor och vi bodde hos en god vän. I augusti samma år reade Ving ut flygstolar och det blev spontant 1 vecka till. Sen blev det en tvåveckorsresa 2005 och två resor 2006 när lilltjejen var nyfödd. När vi insåg att Kreta lockade till mer och mer semester blev det både billigare och enklare att köra en lång sväng istället för två korta. 2007 blev det tre veckor och 2008 kombinerade vi Karpathos med Kreta, tre veckor. Förra sommaren testade vi 4 veckor och nu i år 5... Blir bara bättre och bättre med andra ord! Det blir en helt annan resa när man stannar en längre sammanhängande tid, mer avkoppling och mer vardagsliv.

Ska tilläggas att jag är mycket glad och tacksam över att Kreta fångade även min makes hjärta! Kunde ju inte begära att han skulle känna lika starkt som jag , som ju levt där så många säsonger och haft ett liv på ön. Vet inte hur jag skulle stå ut om jag inte fick återvända...
Svara med citat