Ämne: Lakki Village
Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-23, 12:42
majis avatar
maji maji är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Lakki Village

Vi bodde på Lakki´s i början på oktober 2008 och trivdes utmärkt. Betalade 50 Euro/natt inklusive frukost för en 2-rums studio som var stor och hade ett av de bättre badrummen jag stött på i Grekland. Värdinnan var trevlig om än något "trött" så här i slutet på säsongen. Precis som någon skrev så var det fantastiskt fint att sitta i trädgården och avnjuta frukosten med utsikt över byn och havet. Eftersom vi var där så sent på säsongen så var det inte många som bodde där och det tyckte vi var ganska skönt. Det är ju en hotellanläggning och det är normalt inget ställe som vi uppskattar men nu var det helt OK. Poolen badade vi aldrig i så jag kan inte yttra mig om vattnet var för salt. Lagom promenad hem på kvällen efter en god måltid antingen på Asteria eller To Limani. Båda tavernorna har mycket bra mat och trevlig personal.
Kan annars tipsa om ett annat bra boende som heter Karkisia. Ett mindre hotell somm ligger rakt ovanför hamnen. Där bodde vi förra hösten och betalade 35 Euro för en stor enrums studio. Rent och snyggt och en stor altan med utsikt över hamnen och hela Egialibukten. Dit återkommer vi igen.

//maji
Svara med citat