...jag fick tebax armbandet som setat pa kissen utav Vasilis igar.Det var sista kvaellen pa Pelagos, men det blev en relativt sordinerad historia, och jag som t.o.m promenixat dit, ifall det haendelsevis skulle blivit mer pilsner......Men jag smet ivaeg hemat vid tolvtiden.Idag var jag daer med de andra och staedade lite, sen dukade jag och Xroni ett bord for oss med levande ljus och moussaka, det sag trevligt ut....Imorrn ska vi hora skraep till tippen och sen prata om vad som behover goras till naesta saesong, t.ex nya stolar och sant...Jag hoppas pa att fixa nagra bord uppe pa taket, Romantic Roof och sen min kaepp-hast, nagra baenkar pa andra sidan gatan......
Xronis aer nojd, saesongen har varit bra och jag ska ta och raekna Kalimisterna som skrivit i boken....Den ser ut som om den varit i kriget,da den hamnade under en laecka i taket, men torkade bra i micron...

Vi ska ocksa borja greja pa Zephyros, med oljning av bord, stolar etc....Vaedret har blivit lite kallare och idag,mandag...Nu ere jacka och langbraller som gaeller ett tag.....Yannis med trabatarna ska fa ett besok imorrn, vi ska fa sagat nya bitar, sen ska jag skriva en arbetslista at honom, sa batskraellet aer fardigt naer jag kommer ner i april.Hvad mer....Funderar pa nan sorts Pelagos-diplom till personer som varit flitiga, ska rita nat sa far vi se om dom finns till naesta saesong....
Mikke