Citat:
Ursprungligen postat av Majan
Jättetrevligt om du orkar ta dig tid och berätta om hotellet! Hoppas att det är ett bra hotell! 
|
Större delen av mina kunder bor på Atrion och är väldigt positiva. Läget är perfekt, med bankomat, bageri, IN.KA supermarket och busshållplatser vid knuten. Det är ca 50 meter till sandstranden, man korsar vägen som kan vara vältrafikerad, där det finns lekplats och massor med strandtavernor. Ni når Platanias på 15-20 minuter till fots (för mig tar det 7-10 minuter).
I närområdet ligger flera fina tavernor och jag vill slå ett slag för charmiga lilla Skala eftersom de har så nöjda gäster i år. Får ni ett rum mot olivlundarna bakom hotellet bor ni idylliskt och lugnt. Trafiken är inte så intensiv nu som i augusti, men för en svensk kan den verka otäck. Ta det bara lugnt och spring inte över vägen, då hinner inte bilisterna se er!Vi kör inte gärna på turister utan siktar på lokalbefolkningen

Den långgrunda delen av stranden börjar nedanför ert hotell och fortsätter en bra bit mot Chania, passande för barnfamiljer. Vid Cactus strandtaverna kan ni hyra trampbåtar att fördriva tiden med, där kan man även äta gott.
//Kikh