Visa ett inlägg
Gammal 2005-03-22, 14:15
CarinaNs avatar
CarinaN CarinaN är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Gbg-Kalimerare

Ibland är livet så märkligt! Jag har följt ert planerande angående en träff i Göteborg de senaste veckorna, men har tyvärr fått konstatera att jag som bor i Kalmar inte kan vara med. Tror förresten inte att det finns så många kalimeror från den här delen av landet, eller? I alla fall så blev jag "bortrövad" till hemlig ort i lördags eftersom jag skulle fylla jämnt. Fick ett anonymt brev i brevlådan i onsdags där det stod att jag skulle stå redo med en väska packad kl. 7.00 på lördagsmorgonen. Visste inte med vem eller vart jag skulle! Det visade sig vara två gamla kompisar som hämtade mig, vi åkte till tågstationen och därifrån gick resan till GÖTEBORG! Där väntade en tredje gammal kompis som har bott i Mölnlycke i många år. När vi passerade utanför Tur-mässan tänkte jag på er Kalimerare och såg en möjlig chans att kunna träffas, men naturligtvis hade mina kompisar ett fullspäckat program som jag inte kunde bryta. En rolig kväll fick jag i alla fall! Först åt vi på en restaurang som hette Mezé, där de hade en blandning av mat från olika medelhavsländer. Jättegod mat!! Därefter gick vi på Storan och såg Stockholm-live. Sedan vidare på diverse krogar.... kul, kul!
Carina
Svara med citat