Citat:
Ursprungligen postat av parga
[FONT=Century Gothic]
En fråga bara (jag är lite trögfattad ibland!), var ligger Meetings?! I gränden som går upp uppåt från Restaurang Rudis, brevid fotoaffären mot parfymshoppen eller gränden längre bort?
Jenny - som i dag har köpt en skrapa för få bort allt vatten på toaletten efter duschen när hon kommer till Parga!
|
Om Du står vid ankaret i hamnen så tar Du första gränden t h (hette restaurangen som låg där Must?? Mist?? Nåt på M i allafall) Efter bara ca 50 m så ser Du Meeting alldeles granne med en annan ouzeroa samt en bar som heter Factory....Vi letade tre kvällar efter detta Meeting som vi blivit tipsade om av EvaL, men vi hade gett upp då vi av misstag hamnade där bakvägen från andra hållet.....Jättemysigt är där och det är nästan bara engelsmän som samlas där....Interiören är jättemysig, men vi satt förstås ute då alla rökte inne....
...angående skrapan: Vi hade ett djupt duschkar så skrapa behövdes inte...
...och nån personal såg vi aldrig av

.....bara en äldre man som alltid hälsade och honom pratade jag knagglig grekiska med då han inte förstod engelska nåt vidare....ägaren???
Yanna: Jo jag har ju mitt älskade Tinos kvar!!...samt Patmos.
Jag tror inte att jag behöver fler ställen nu....även om Andros givetvis ska få besök och att jag alltid velat till Skyros och Kythera.....men herregud...man hinner nog aldrig till alla öar man vill ändå så jag ska nog vara så himla nöjd med det 25-talet jag sett.
Lissi