Tack Masse!
Ja visst är det viktigt med mat och dryck och jag säger det igen....Parga var billigt! Vi träffade många som var där för t o m 20:e gången...flera av dem engelsmän. Där var många engelsmän, danska , norska och finska turister....och så kommer man ju till detta igen att man inte vill att det ska vara så många turister...fast man ju själv är det

Visst är det konstigt???
En sak som var kul med Valtosstranden är att när jag var där med fd man och dotter för 11 och 9 år sen så hyrde vi alltid stolar av Vasso med sitt härliga glada humör och smittande skratt. Vi fick så bra kontakt 1999 så när vi kom tillbaks 2001 så fick hon en Kalimeratröja av mig som hon hade varje dag vi var där. Hon fick sitt andra barnbarn under vår vistelse och dagen efter bjöd hon alla som hyrde stolar av henne på champagne och honungskakor för hon ville fira...
Naturligtvis så hyrde vi även i år av henne en dag och när hon såg mitt linne med
www.kalimera.se så sa hon att hon haft en tröja med samma tryck som hon fått av en turist.....och då sa jag ju förstås att det var av mig hon fått den och jag berättade att vi var där för nio år sen.....Givetvis kom hon inte ihåg just MIG, men tröjan mindes hon

och hon presenterade sin son som alltså blivit pappa för andra gången 1999. Han skrattade gott när jag berättade om champagnen och kakorna...det visste han inte....
...men jisses 7 euro för 2 solstolar och parasoll och då orkar man ändå inte ligga mer än 4 timmar!!!!
Lissi -80 dagar från Tinos!