Jeg ville ha sjekket Sterling og evt. Apollo om man tør å vente..., (Sterlingbilettene blir dyrere og dyrere for hver dag) og prøvd å finne en reise til Athen eller Kreta rett etter skoleslutt,for så å ta båt fra en av de stedene. Trenger jo ikke reise til og fra fra samme sted.... Sats gjerne på Naxos/Paros som har mange rom/studior til leie og hvor det ellers er barnevennlig.
Reiser dere da rundt 20.6 vil jeg tro at dere kan få to rom på Naxos for tilsammen 40-50 Euro pr. natt til og begynne med og for 50-60 Euro litt utover i Juli. Det vil vel bli bokostnader på mellom 5-6000.- for 14 dager om dere er heldige.
Ved Faliraki på Rhodos kan man også få rimlig bosted om man ikke vil være helt nede på stranden. (vi betalte 30 E pr. natt for 3 personer i August, ok studio og basseng,bar ect. 10.min til stranda. Men ikke airkondition

. Det var 36 grader et par netter og vi lå på verandaen, myggen fikk et "herremåltid"

,
men i Juni er det sikkert Ok.)
Er dere raske så klarer dere kanskje flyet T/R for mellom 10-12.000.-, tror (Athen er billigst).
I tilegg kommer selvfølgelig fergebiletter fergebiletter og transfear etter som hvilken øy dere reiser til. Utleiere på noen øyer oppererer meg gratis henting/bringing, mens på andre øyer gjør de ikke det.
Uansett kommer dere godt under 30.000.- , Tipper i underkant av 20.000.-
Reiser dere i August med hjemkomst rett før skolestart kan dere antagelig få rimligere flyreise, men må betale MYE mer for bosted, det er attpåtil vanskeligere å finne et fint bosted (ikke umulig) + at det er utrolig varmt og nødvendig med Airkonddition som også koster eksra. (ca.40-50 kr. pr. natt)
I tilegg er mange strender overfylte.
Men det er å leve som koster! Dere kommer fort opp i 20.000 i lommepenger på 14 dager.
(Dere reiser vel fra Sverige foresten og Sterling har kanskje flere reisemål i Hellas, fra Norge er det bare til Kreta og Athen. I fjor kunne man reise hjem fra Rhodos også,forløpligbi kan man ikke det i år)
Lykke til!
Ia