Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-02, 23:01
jeabys jeabys är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006
Standard Sv: Reseledare i Grekland

Jag har själv jobbat för Apollo på Skiathos(dock rätt så länge sedan) och upplevde inte detta alls, i alla fall inte bland oss svenska reps. Säkert är det helt förändrat numera. Sedan hade jag fördelen att vara "lite äldre" när jag jobbade. Det kändes som om resenärerna uppskattade det.

Jag måste bara berätta om det gräsliga bemötande vi fick på Kefalonia när vårt väskproblem skulle lösas! Vi blev informerade om att vi skulle checka ut kl 10.00 och bli hämtade 18.15 för transfer till flygplatsen. Hotellet hade ingen reception och inget bagagerum. Vi frågade då om reseledaren kunde kolla om det fanns andra rum, annan möjlighet till bagageförvaring, men det fanns det inte. Då frågade vi vad hon skulle göra om hon var i vårt ställe. Fick svaret "det kan ni inte fråga mig,jag är inte så materialistisk". Jag trodde inte mina öron! Tilläggas kan att det inte långt därifrån fanns ett annat airtours hotell där stort bagage rum fanns, kunde vi inte fått dragit våra väskor dit? Vi var 5 personer som lämnade vårt hotellet.
Det här tycker jag är maken till dålig service. Sista dagen vill man ju bara njuta av solen om tid ges, inte släpa på en resväska!

Ni är inte dom enda som fått höra min klagan, även Airtours har hört den !!
Svara med citat